Senin, 18 April 2016

Bocoran Promo Tupperware Mei 2016

Bocoran Promo Tupperware Mei 2016 - Selain di tempat-tempat ini, Tupperware juga pada masa yang sama, Selasa (2016/12/04), diedarkan sebanyak 1,000 bekalan produk untuk janitor di sekitar Monas, pegawai Transjakarta (Thamrin-Sudirman), pegawai polis di 11 balai polis di seluruh Medan Merdeka Barat sehingga Roundabout Senayan, Jakarta Polis dan Polis Siasatan Jenayah. produk bahagian itu juga dilakukan kepada kakitangan di Kementerian Pendidikan dan Kebudayaan.

"Promo Tupperware Mei 2016 Bawa Bekal anda sendiri adalah kempen untuk orang ramai untuk membina gaya hidup yang sihat, ekonomi, dan mesra alam melalui kastam membawa bekalan," kata Nur Hidayati Leila, Pengarah Pemasaran Tupperware Indonesia, Selasa (2016/04/12).

Dengan membawa makan tengah hari, katanya, boleh membina gaya hidup yang sihat untuk memasak makanan mereka sendiri akan memberi jaminan bahan-bahan kebersihan dan makanan yang digunakan. Kemudian juga menjimatkan wang dan masa, kerana ia tidak memerlukan nganti atau terperangkap dalam lalu lintas untuk membeli makanan. Kemudian Promo Tupperware Mei 2016 juga mengurangkan pembaziran kerana makanan tersebut dibawa dari rumah secara automatik akan mengurangkan bahagian poket, dan mengurangkan penggunaan bekas styrofoam, beg plastik, dan cawan / boleh guna botol minuman plastik.

Selengkapnya : http://www.kumpulanpromo.com/2015/09/katalog-promo-tupperware-terbaru.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar