Selasa, 04 Oktober 2016

Kumpulan Sinopsis

Kumpulan Sinopsis - Yoo Shi Jin (lakonan Song Joong Ki) adalah seorang kapten pasukan khas. Beliau ditangkap motosikal pencuri dengan Sarjan Mejar Dae Young (lakonan Jin Goo). Burglar cedera semasa dia ditangkap dan dihantar ke hospital. Dae Young menyedari telefon bimbitnya dicuri oleh pencuri dan pergi ke hospital untuk mengambil telefon bimbitnya.

Di dalam bilik kecemasan, Shi Jin bertemu Dr. Mo Yeon (lakonan Song Hye Kyo) buat kali pertama. Dia jatuh cinta pada pandangan pertama. Kumpulan Sinopsis - Mo Shi Yeon Jin salah anggap adalah sebahagian daripada geng jenayah pencuri. Beliau membuktikan bahawa dia adalah seorang askar dengan bantuan doktor tentera Myeong Joo (dimainkan oleh Kim Ji Won).

hubungan Shijin dan Mo Yeon bermula, tetapi kerana kerja mereka, Kumpulan Sinopsis tarikh mereka tidak berjalan dengan baik. Yoo Shi Jin Mo yeon sentiasa meninggalkan untuk tugas itu. Sehingga kemudian bersatu semula apabila mereka mengambil keputusan bahawa hubungan mereka tidak akan diteruskan.

Sumber : http://www.kumpulan-sinopsis.com/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar