Senin, 27 Februari 2017

Promo Tupperware Maret 2017

Katalog Promo Tupperware Maret 2017, sebuah pembekal peralatan dapur jenama, mempunyai 26 tahun untuk menyumbang kepada pembangunan ekonomi masyarakat melalui UMKM perniagaan (Sederhana Mikro, Kecil dan). Bukan itu sahaja, Tupperware juga menggalakkan sistem memperkasakan wanita (womenpreneur) melalui peluang perniagaan yang ditawarkan.


2017, Tupperware melancarkan kempen sebagai jemputan Juta Peluang untuk Promo Tupperware Maret 2017 wanita dalam perniagaan. "Kami mahu menggalakkan wanita untuk berani untuk bermimpi dan membuat ia berlaku melalui program ini," kata Nining W. Pernama, Tupperware Indonesia Presiden & Naib Presiden Jualan Pembangunan Asia Pasifik pada majlis pelancaran kempen itu di Jakarta Januari lalu.


Pada masa yang sama, Promo Tupperware Maret 2017 tenaga jualan bebas juga menghargai pencapaian dalam tempoh dari Julai hingga Disember 2016 Berprestij Pengurus Peristiwa Kelab. Penganugerahan 34 kereta telah dimenangi oleh ejen bebas Achievers dari berbagai kota di Indonesia, seperti Gowa, Pekanbaru, Banjarmasin, Samarinda, Mojokerto, ke Jayapura.


Sumber : http://www.promojsm.com/2016/06/katalog-promo-tupperware.html


Tidak ada komentar:

Posting Komentar