Minggu, 30 Juli 2017

Bocoran Promo Tupperware Agustus 2017

Promo Tupperware Agustus 2017 - PT Prima Megah Lestari sebagai pengedar Tupperware, beroperasi secara resmi di East Boulevard Street, Block NE 1, No. 69, Kelapa Gading, Jakarta Utara pada tanggal 2 Januari 2009. Herawaty, Pemimpin (pengedar) PT Prima Megah Lestari mengatakan, pada awalnya PT Prima Megah Lestari adalah rakan kongsi Tupperware.


"Terima kasih atas kerja keras, kami dipercaya menjadi pengedar dan dilantik untuk mengembangkan penjualan kami di kawasan Kelapa Gading, jika pengedar Promo Tupperware Agustus 2017 berminat memiliki kantor PT Prima Megah Lestari, nama kantor pengedar kami. Kami memasarkan peralatan rumah dari Amerika Serikat , Tupperware, "kata Herawaty.


Menurut Herawaty, Tupperware mempunyai reka bentuk pembungkusan yang menarik dan diperbuat daripada bahan plastik berkualiti terbaik, tidak mengandungi bahan toksik, kedap udara dan bahan kimia yang tidak dapat dipulihkan, dan mempunyai jaminan seumur hidup. "Pecah, pemedih mata, kulit akan diganti secara percuma," jelasnya.


Dalam pemasaran produk, Herawaty mengambil suri rumah yang mempunyai masa lapang untuk menyertai rakan http://maitocu.blogspot.com/2015/10/katalog-activity-promo-tupperware.html kongsi di PT Prima Megah Lestari. Kini berdaftar kira-kira 500 rakan kongsi yang telah menyertai. "Pasangan yang menyertai Tupperware mempunyai perubahan hidup kerana Tupperware mempunyai satu juta peluang," katanya.


Herawaty berkata ia menetapkan harga antara Rp 35 ribu hingga Rp 9,7 juta. "Kami mensasarkan setiap rumah untuk memiliki produk Tupperware sejajar dengan misi Tupperware By Tupperware melalui PT Prima Megah Lestari,

Tidak ada komentar:

Posting Komentar