Senin, 17 Agustus 2015

Promo Alfamidi

Promo Alfamidi - Alfamidi meraikan hari jadinya yang ke-8. Memperingati keseruan dan keceriaan saat ini, Alfamidi menghadirkan program promosi Semarak Ulang Tahun Alfamidi ke-8 bagi anda, yakni dengan menghadirkan koleksi kitchen utensils atau perkakas dapur dengan brand Klasique, melalui mekanisme penukaran stamp.

Setelah berjaya dengan koleksi Promo Alfamidi cookware, Serveware & storage container, toys, accessories, porcelain & ceramic series, kali ini Alfamidi menawarkan koleksi kitchen utensils & cutlery yang terdiri daripada produk-produk seperti Scissors, Serving Spoon, Cutting Board, Serving Fork & Laddle Set, skimmer & slotted Turner serta Cutlery Set 4 's.

Rangkaian produk dengan brand Klasique bertemakan Promo Alfamidi "Kejutan Manis untuk Dapur Bonda" hadir dalam corak bunga tulips yang manis dan sangat sesuai untuk melengkapkan dapur keluarga anda.

Seperti disampaikan Rini Hestrinalia, GM Marketing Alfamidi, Alfamidi terus menawarkan pelbagai kejutan melalui program-program menarik bagi anda dan keluarga.

"Sesuai dengan kedudukan kami iaitu as a family store, kami ingin terus membuat pembaharuan Promo Alfamidi dalam hal koleksi merchandise yang sesuai dengan keperluan keluarga, kali ini kami menawarkan koleksi kitchen utensils dan cutlery set dengan brand Klasique yang hadir dengan corak bunga Tulip".

Promo selengkapnya, klik : http://www.hargapromosi.com/2015/08/katalog-promo-alfamidi.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar