Rabu, 12 Agustus 2015

Promo Es Teler 77

Promo Es Teler 77 - PT Top Food Indonesia, pemilik rangkaian francais Es Teler 77, merancang mengembangkan perniagaannya dengan sasaran membuka 30 gerai tahun ini. Selain itu, syarikat juga akan berkembang ke luar negeri.

Selama suku pertama tahun ini, menurut Vice President PT Top Food Indonesia Anton Teoh, syarikat Promo Es Teler 77 sudah berjaya membina 10 gerai baru. Syarikat menyiapkan dana sekitar Rp 30 bilion kerana setiap gerai memerlukan pelaburan Rp 1 bilion dengan saiz 10 meter persegi.

Pembinaan gerai Promo Es Teler 77 di antaranya terletak di Kupang, Mandau, Sorong, dan Gresik. Target ini tergolong cukup tinggi kerana merealisasikan pembukaan gerai baru tahun lalu hanya tercapai 18 gerai.

Untuk pengembangan ke luar negeri, menurut Anton, syarikat Promo Es Teler 77 tahun ini rencananya akan membuka tiga gerai di Malaysia dan dua gerai di Singapura. "Bulan depan akan dibuka di India dan Jeddah," kata Anton usai perbincangan tentang francais di Muzium Negara, Jakarta, Selasa, 2 April 2013.

selengkapnya : http://www.hargapromosi.com/2015/08/promo-es-teler-77.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar