Minggu, 20 Maret 2016

Katalog Sophie Martin April 2016

Katalog Sophie Martin April 2016 - Sophie Paris diadakan pameran bergerak untuk 10 bandar di Indonesia. Salah seorang daripada mereka Cirebon. Roadshow melancarkan katalog baru Sophie Paris telah berjaya diadakan di CSB Atrium Mall, Minggu (28/2).

Motivator Sophie Paris BC Heni Sugiarti, Didi Kuaidi menerangkan satu Katalog Sophie Martin April 2016 siri peristiwa berjaya diadakan. Bermula daripada pertandingan mewarna yang diikuti 300 peserta, lukisan, dan pertunjukan fesyen. "Ini adalah untuk melancarkan edisi katalog baru 149," katanya kepada Radar, Minggu (29/2).

Selain perlumbaan Katalog Sophie Martin April 2016, acara itu juga dipenuhi dengan diskaun bazar promo sehingga 80 peratus. Terdapat pelbagai produk yang terdiri daripada beg tangan, kosmetik, produk fesyen. "Ahli boleh promo atau tidak," katanya.

Bagi orang-orang yang mendaftar Katalog Sophie Martin April 2016 untuk menjadi ahli pada majlis itu, ia juga menyediakan banyak gimik. Antaranya tumblr, kantung, highlighter, gelang, dan sebagainya. Pada acara itu, sekurang-kurangnya 50 orang yang mendaftar ahli baru Sophie Paris.

Katalog selengkapnya : http://www.pharesjaunes.com/2016/01/katalog-sophie-martin.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar