Selasa, 01 Maret 2016

Promo JSM Akhir Pekan Carrefour

Promo Akhir Pekan Carrefour - PT Trans Runcit Indonesia (Transmart Carrefour) hadir buat kali pertama di kota Balikpapan, Kalimantan Timur. Lokasinya adalah dalam Leaf Village, di kawasan seluas kira-kira 4866 meter persegi. Transmart Carrefour membawa satu konsep baru yang menjadi destinasi keluarga Indonesia untuk membeli-belah, makan dan bermain di dalam satu kawasan bersepadu.

Pengurus Besar Komunikasi Korporat, Promo JSM Carrefour PT Trans Runcit Indonesia Satria Hamid berkata ia melihat bahawa keinginan dan potensi masyarakat kelas pertengahan yang semakin meningkat di Indonesia untuk memenuhi keperluan gaya hidup moden yang mampu untuk menghiburkan orang di Balikpapan.

"Kami percaya Promo JSM Akhir Pekan Carrefour boleh menjadi peneraju pasaran di negara ini dengan melaksanakan dan melaksanakan apa keperluan dan kehendak pengguna pelanggan setia Transmart Carrefour," kata Satria. Pada pembukaan kedai-kedai, ia memberikan 38 SME Balikpapan untuk menyertai Rakyat Bazaar PKS telah diadakan dari 19 hingga 21 Februari 2016.

Promo selengkapnya : http://www.promojsm.com/2016/03/promo-akhir-pekan-carrefour.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar