Selasa, 08 Maret 2016

Live Streaming Gerhana Matahari Total

Live Streaming Gerhana Matahari Total - Pada siang hari akan bertukar menjadi malam untuk berjuta-juta orang, apabila bulan melintasi di hadapan matahari dan menyebabkan gerhana matahari. Kira-kira 10,000 pelancong asing dan 100,000 pelancong domestik dijangka menonton jumlah gerhana matahari di beberapa kawasan yang mengadakan perayaan.

Para pelancong yang melawat kawasan-kawasan yang menjadi pusat keseluruhan laluan Live Streaming Gerhana Matahari Total, seperti Palembang di Sumatera Selatan, Tanjung Pandan, Central Sulawesi Palu ke kawasan pedalaman Maba bertempat di East Halmahera, Maluku Utara.

Pada hari Rabu Mac 9, penduduk di beberapa bahagian Australia dan Asia Tenggara akan dapat menonton jumlah gerhana matahari ini. Fenomena ini juga boleh dilihat di Hawaii, di garisan tarikh antarabangsa di timur, di mana kalendar masih akan menunjukkan Live Streaming Gerhana Matahari Total hari Selasa Mac 8 ini. Bagi mereka yang berada di kawasan yang jauh ke barat atau timur di Eropah dan Amerika, ia sudah akan waktu malam, jadi matahari tidak akan dapat dilihat.

Klik untuk streaming : http://lascrapattitudedegizmette.blogspot.com/2016/03/live-streaming-gerhana-matahari-total.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar