Selasa, 30 Juni 2015

Cara Menumbuhkan Kumis

Cara Menumbuhkan Kumis - Selain jambang, misai juga menjadi salah satu pemanis penampilan lelaki. Tak sedikit lelaki yang merasa bahawa mempunyai misai lebat, membuat mereka kelihatan gagah dan percaya diri. Ingin menumbuhkan misai yang lebat? Berikut adalah empat tips jitu menumbuhkan kumis, menurut Boldsky.

Keadaan tubuh secara keseluruhan dapat mempengaruhi kesihatan folikel rambut. Cara Menumbuhkan Kumis Tidak peduli seberapa keras anda cuba, rambut yang sihat hanya boleh diraih, jika anda memiliki tubuh yang sihat pula. Jadi, usahakan untuk selalu menjaga kesihatan dan kecergasan tubuh anda, dan jalani diet seimbang sebagai sebahagian daripada rutin sehari-hari.

Cara Menumbuhkan Kumis dengan Minyak jarak dianggap sebagai salah satu bahan semulajadi yang sangat efektif dalam menumbuhkan kumis. Sapukan sedikit minyak jarak pada bahagian atas bibir anda, lalu urut perlahan. Minyak jarak akan merangsang folikel rambut dan meningkatkan peredaran darah, sehingga dapat meningkatkan pertumbuhan rambut.

Baca Tips selengkapnya : http://www.arkansaja.com/2015/06/cara-menumbuhkan-kumis-dengan-cepat.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar