Selasa, 02 Juni 2015

Promo Kartu Kredit Mandiri Terbaru 2015

Promo Kartu Kredit Mandiri Terbaru 2015 - Mulai 14 Mei 2015 besok, PT Trans Retail Indonesia melalui gerai Carrefour, mengenakan diskaun 10% untuk semua produk. Program ini hanya berlaku untuk para pemegang kad kredit Bank Mega.

President Director and CEO PT Trans Retail Indonesia, Shafie Bin Shamsuddin berkata, program ini berlaku untuk jangka waktu yang tidak ditetapkan.

"Jadi belanja apa saja di Carrefour dan Transmart untuk semua pengguna Promo Kartu Kredit Mandiri boleh mendapatkan diskaun 10%. Ini termasuk barangan elektronik dan promosi," kata Shafie kepada detikFinance, Rabu (13/5/2015).

Ada 5 kategori produk yang tidak masuk ke dalam program diskaun 10% ini. Produk tersebut adalah alat (seperti HP, laptop, dan tablet), tol, rokok, susu bayi di bawah 1 tahun, dan telur curah.

"Selain 5 kategori semua diberikan diskaun 10% khas untuk pelanggan pemilik kad Bank Mega, mulai 14 Mei 2015, hingga seterusnya sepanjang masa dan sepanjang tahun," ujar Shafie.

Kenapa susu bayi di bawah 1 tahun tidak ikut program diskaun?

Shafie menjelaskan, Promo Kartu Kredit Mandiri Carrefour ingin menggalakkan pergerakan pemberian Air Susu Ibu (ASI) untuk bayi di bawah 1 tahun.

"Kami mengikut pemerintah, di mana kami perlu menyumbang kepada masyarakat, kerana susu ibu bagus untuk kesihatan. Oleh kerana itu kita tidak memberikan harga murah kepada susu untuk bayi di bawah 1 tahun," jelas Shafie.

Baca Selengkapnya : http://www.jasa-review.com/2015/06/promo-kartu-kredit-mandiri-terbaru-2015.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar