Rabu, 03 Juni 2015

Hotel Murah di Singapore

Hotel Murah di Singapore - SINGAPURA secara rasmi terpilih sebagai negara destinasi pelancongan dunia 2015 versi Lonely Planet. Bahkan di urutan pertama! Keunikan kepelbagaian budaya dan keramahan objek pelancongan untuk keluarga adalah dua perkara utama yang menjadikan Singapura sebagai destinasi percutian idaman.

Untuk menikmati Singapore dengan maksimum, menempah Hotel Murah di Singapore dekat MRT merupakan penyelesaian paling tepat. MRT sebagai mod pengangkutan awam yang super cepat ini akan memudahkan anda berkeliling dari satu titik ke titik menarik lain di Singapura. Apalagi Singapore mempunyai banyak spot menarik yang sayang sekali jika anda lewatkan masa bercuti ke sana.

Memang, begitu banyak hotel yang tersebar di Singapore. Rata-rata letaknya strategik. Berdampingan dengan stesen MRT merupakan kelebihan yang seringnya paling lah kuat. Walaupun pilihan begitu banyak, anda tidak perlu bingung untuk menentukan pilihan. Ulasan ringkas berikut kami hadirkan sebagai rujukan tambahan sebelum anda melakukan tempahan Hotel Murah di Singapore dekat MRT.

1. Kam Leng Hotel

Hotel berkonsep antik ini berada di tengah tiga stesen MRT. Farrer Park MRT Station, Boon Keng MRT Station, dan Lavender MRT Station boleh dicapai hanya dengan berjalan kaki kira-kira 10 minit dari Kam Leng Hotel.

Anda tinggal memastikan destinasi pelancongan anda dan kemudian pilih stesen MRT yang paling cepat mengantarkan anda ke tempat tujuan. Selain itu, di seberang hotel juga terdapat perhentian bas dengan tujuan bandar dan Chinatown.

read more at : http://www.antarapost.com/2015/06/hotel-murah-di-singapore.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar