Sabtu, 13 Juni 2015

Promo Kartu Kredit BNI

Promo Kartu Kredit BNI - PT Bank Negara Indonesia Tbk. (Persero) Wilayah Makassar mensasarkan jumlah jualan kad kredit penggunaan Rp1 bilion untuk menganjurkan acara femme 10 di Makassar, yang berlangsung pada 3-7 jun akan datang.

Ketua Pengguna dan Runcit BNI Wilayah Makassar, Nazaruddin berkata Rizwan tidak mensasarkan jumlah Promo Kartu Kredit BNI jualan sahaja, sekiranya yang akan berlangsung selama lima hari, ia juga menyasarkan 1,500 kad kredit petisyen akan pergi.

"Sekiranya yang kemudian, ia tidak semua pelawat menggunakan kad kredit BNI. Nah, ini adalah untuk kita mengembara untuk membuat penghantaran atau aplikasi kad kredit BNI," kata Rizwan di luar sidang akhbar Pameran Wanita International Femme 2015, Khamis (28/5/2015).

Beliau mendedahkan, Promo Kartu Kredit BNI sekiranya dimulakan penganjur acara 3 Productions, syarikat itu telah menjadi penaja utama.
Yang pelaksanaannya kemudian, plat bank merah juga menawarkan pelbagai program yang menarik, terutama bagi pelanggan di kredit dan pengguna kad debit BNI.

"Terdapat beberapa program yang kami sediakan, antara cashback Rp100,000 untuk perbelanjaan Rp 1 juta untuk 25 orang setiap hari," katanya.

Di samping itu, ia juga akan memberikan baucar membeli-belah setiap transaksi Rp 1 juta untuk lima orang pertama setiap hari.
Bagi kredit pengguna kad BNI lanjut Rizwan, ia menyediakan program ansuran 0% selama enam bulan.

Bukan itu sahaja Promo Kartu Kredit BNI, dalam acara yang akan berlangsung di Four Points Sheraton Hotel Makassar, ia juga akan melibatkan 5-7 perkongsian Rakan dibina pada "Kampung BNI" untuk mengambil bahagian Produk yang dipamerkan pilihan mereka, iaitu Silk Sengkang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar