Kamis, 04 Juni 2015

Promo Tupperware

Promo Tupperware Juni 2015 - Tupperware melakukan promosi di bulan Jun 2015 dengan tema Promosi ramadhan preparation. Seperti dipetik laman Antarapost.Com, promo ini menghadirkan banyak pakej yang diberikan label untuk menyambut datangnya bulan suci ramadhan.

Untuk melengkapi keperluan bekas makanan di rumah, terdapat pakej Rindu yang mengandungi beberapa balang cantik Frosty Blue. Harganya yaitu Rp 352.000 dan pembeli akan mendapatkan balang Freezermate 1.5 L percuma.

Promo Tupperware Juni 2015 Salah satunya adalah pakej Ceria. Isi dari paket ini berupa beberapa mug yang mempunyai gambar watak emoticon lucu. Misalnya watak sedih, geregetan, gembira, dan sebagainya. Pakej Ceria tersebut ditawarkan dengan harga Rp 223.000 selepas diskaun. Senada dengan tema ini, ada pakej Bahagia. Dalam peket disediakan tiga mug yang mempunyai gambar moog wajah bahagia. Pakej Bahagia ditawarkan bernilai Rp 167.000 selepas diskaun.


Ada pula pakej Jalan-Jalan yang dibanderol Rp 50.000 per paket. Promo Tupperware Juni 2015 Isinya berupa dua tempat makan dan satu tempat minum. Pakej Promosi Tupperware tersebut tepat sebagai bekal dalam perjalanan maupun bekal bagi anak masa sekolah.


read more at Promo Tupperware Juni 2015

Tidak ada komentar:

Posting Komentar