Selasa, 09 Juni 2015

Promo Lottemart

Promo Lottemart - Lottemart The Park Mall, Solo Baru, Sukoharjo menghadirkan berbagai macam promo pada peringatan hari ulang tahun (HUT) ke-1 kedai runcit tersebut. Berbagai macam promo tersebut dihadirkan untuk mengukuhkan penjenamaan kedai runcit asal Korea Selatan itu di Soloraya.

Store Manager Lottemart The Park Mall Siti Partimah menjelaskan, Jumat (31/10/2014), kedai tempatnya bekerja tepat berusia satu tahun. Untuk memperingatinya direka sembilan aktiviti dan promosi yang dihadirkan demi meriahnya peringatan ulang tahun itu.

Aktiviti promo pertama yang bermula Jumaat adalah promo buy one get one free yang disesuaikan dengan tema mal. Ada pula promo electronic gabungan dengan ansuran faedah 0% tanpa menggunakan kad kredit tetapi boleh melalui agensi pembiayaan seperti Adira dan Spektra. Potongan harga barangan elektronik yang ditawarkan itu dituntut Siti Partimah terbilang menarik.

Selanjutnya, Sabtu (1/11/2014), pihaknya mengadakan late night sale. Ada pula tawaran diskaun hingga 80% dan juga tawaran special price.

"Berbagai macam promo ini sengaja kami hadirkan untuk meningkatkan penjenamaan dan brand awareness masyarakat terhadap Lottemart The Park Mall. Kebanyakan masyarakat tahunya Lottemart yang ada di Tipes, padahal di The Park Mall juga ada. Selain itu, promo ini juga untuk mendatangkan pelanggan baru, "ungkap Siti ketika ditemui wartawan di kawasan foodcourt Lottemart The Park Mall, Rabu (29/10/2014).

Promo Lottemart Juni 2015 Perayaan ulang tahun itu berterusan, Minggu (2/11/2014), dengan fun aerobic di laman parkir barat dan terbuka percuma untuk pengunjung. Pada kesempatan itu, pihaknya juga merancang membahagikan nasi kuning kepada 600 pendaftar pertama. Bersamaan dengan kegiatan itu, ada pula bazar, demo masak, serta cek gula darah dan kolesterol percuma.

Lebih memanjakan pengunjung, Lottemart juga merancang pergelaran Electronic Fair, 17-26 November 2014, di Atrium Broadway dengan tawaran promo yang heboh. Sedangkan pada 23 November 2014, Lottemart akan mengadakan Beauty Hijab Skin Treatment yang bekerja sama dengan Sariayu. Aktiviti tersebut disasarkan diikuti 250 peserta.

Saat ini pihaknya juga sudah melaksanakan promo diskaun 10% semasa weekdays untuk item tertentu. Ada juga promo berbelanja buah Sunpride. Dengan berbelanja Sunpride minimal Rp60.000, maka pengunjung berhak mengikuti undian berhadiah.

Baca Selengkapnya : Promo Lottemart

Tidak ada komentar:

Posting Komentar