Senin, 22 Juni 2015

Jadwal Kapal PELNI UMSINI

Jadwal Kapal PELNI UMSINI - Kementerian Pengangkutan dan PT Pelni akan menguruskan perintis jadual feri. Ini dilakukan supaya ada sambungan supaya kapal boleh membantu pergerakan orang-orang yang tinggal di kawasan terpencil dan boleh membantu pengedaran logistik dan membawa kepada sebuah pulau kecil boleh dengan cepat dan teratur.

Menteri Pengangkutan Ignatius Jonan berkata, setakat ini tidak ada jadual penghantaran bersatu antara kapal regangan bot perintis PT Pelni.

"Oleh itu Jadwal Kapal PELNI UMSINI, jika seseorang pergi ke Ambon dan ingin berpindah ke tempat lain, masih perlu menunggu beberapa hari lagi. Pada masa akan datang, terdapat jadual yang lebih baik," kata Jonan ketika merasmikan mesyuarat Penyelarasan Nasional (Rakornas) laut pengangkutan merintis atas 2015 KM. Kelud, Pelabuhan Tanjung Priok, Jakarta Utara, Jumaat (2015/06/19).

Jadwal Kapal PELNI UMSINI tetap tidak hanya digunakan untuk kapal penumpang, tetapi juga pengangkutan kapal barang. Dengan cara itu, harga logistik di pulau-pulau kecil dan paling penting untuk menjadi stabil.

Baca jadwal lengkapnya, klik : http://lascrapattitudedegizmette.blogspot.com/2015/06/jadwal-kapal-pelni-umsini.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar