Selasa, 16 Juni 2015

Katalog Promo Carrefour

Katalog Promo Carrefour diadakan program menarik Transmart, iaitu diskaun membeli-belah sebanyak 10 peratus kepada pengguna kad kredit Bank Mega. Program diskaun terpakai setiap hari untuk semua produk.

"Ini adalah Promo Carrefour konsep Total Football Marketing yang kami percaya adalah amat berkesan untuk pasaran Indonesia yang mahukan penyelesaian menyelamatkan nyawa kedai-kedai runcit moden," kata Pengarah Pemasaran PT Trans Runcit Indonesia, Hero Tjokro Ardi, dalam kenyataan akhbar untuk Porch itu, Ahad (17/5).

Herni Dian, Sumber Manusia & Pengarah Hal Ehwal Korporat PT Trans Runcit Indonesia, menjelaskan tawaran ini akan dijalankan secara serentak bermula pada hari Khamis (14/5) semalam dan sebagainya, di semua kedai Carrefour dan 88 cawangan Carrefour di seluruh Indonesia Transmart.

"Kami berharap bahawa strategi Promo Carrefour ini boleh memberi nilai tambah kepada pengguna di tengah-tengah kuasa beli pengguna yang lemah disebabkan oleh kelembapan dalam pertumbuhan ekonomi negara. Ia adalah penyelesaian bagi pengguna untuk mendapatkan harga yang sangat kompetitif di samping penyelesaian gaya hidup mengecilkan sendiri," kata Dian Herni.

Pengurus Komunikasi Korporat Ketua PT Trans Runcit Indonesia, Satria Hamid sambil menambah, Carrefour dan Carrefour Transmart akan sentiasa menjadi trend-setter sebagai pemimpin pasaran runcit di negara ini dengan melaksanakan dan melaksanakan apa keperluan dan kehendak pengguna yang setia.

See more at http://www.hargapromosi.com/2015/06/katalog-promo-carrefour.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar